Wastegate klokke modell tilpasset 700/900 eks.T16/T19
Hovedbilde
Klikk for å vise bilde i fullskjerm
calcActive())">
Justerbar Wastegateklokke, men gjenget stang.Modell tilpasset 940FT / FK ( også 740 FT), når en monterer Turbo som har rett avgasshus med steg tetning fra eks. V70Passer bra når en monterer trimchip og skal øke trykket ved bruk av slike turboer. Komplett med feste, men for at dette skal bli helt rett må en borre og gjenge to hull i opphøyningen der typeskilt står på Turbo.Fint å bruke M5 og borre ca 6-7mm. ned ( forhøyningen er 10mm) I tillegg til dette må Turbo tilpasses med at vri avgasshus så det havner som originalturbo.Ta av avgasshuset, der sitter en styrepinne, den skal fjernes så det går å vri huset.Den ene wastegateklokke skruen skal brukes, feste denne først for å vri turbo i possisjon så stangen er rett.Så kan hull som omtalt lenger opp borres og gjenges for så å skru fast disse .
Varenummer
53.004
kr 1 050,00
Wastegate klokke modell tilpasset 700/900 eks.T16/T19
Justerbar Wastegateklokke, men gjenget stang.
Modell tilpasset 940FT / FK ( også 740 FT), når en monterer Turbo som har rett avgasshus med steg tetning fra eks. V70
Passer bra når en monterer trimchip og skal øke trykket ved bruk av slike turboer.
Komplett med feste, men for at dette skal bli helt rett må en borre og gjenge to hull i opphøyningen der typeskilt står på Turbo.
Fint å bruke M5 og borre ca 6-7mm. ned ( forhøyningen er 10mm)
I tillegg til dette må Turbo tilpasses med at vri avgasshus så det havner som originalturbo.
Ta av avgasshuset, der sitter en styrepinne, den skal fjernes så det går å vri huset.
Den ene wastegateklokke skruen skal brukes, feste denne først for å vri turbo i possisjon så stangen er rett.
Så kan hull som omtalt lenger opp borres og gjenges for så å skru fast disse .
Modell tilpasset 940FT / FK ( også 740 FT), når en monterer Turbo som har rett avgasshus med steg tetning fra eks. V70
Passer bra når en monterer trimchip og skal øke trykket ved bruk av slike turboer.
Komplett med feste, men for at dette skal bli helt rett må en borre og gjenge to hull i opphøyningen der typeskilt står på Turbo.
Fint å bruke M5 og borre ca 6-7mm. ned ( forhøyningen er 10mm)
I tillegg til dette må Turbo tilpasses med at vri avgasshus så det havner som originalturbo.
Ta av avgasshuset, der sitter en styrepinne, den skal fjernes så det går å vri huset.
Den ene wastegateklokke skruen skal brukes, feste denne først for å vri turbo i possisjon så stangen er rett.
Så kan hull som omtalt lenger opp borres og gjenges for så å skru fast disse .
Skriv en omtale